Η Masimo Corporation ανακοίνωσε την πώληση του τμήματος καταναλωτικού ήχου, Sound United, στη HARMAN International, θυγατρική της Samsung Electronics, έναντι 350 εκατομμυρίων δολαρίων σε μετρητά, με ορισμένες προσαρμογές. Η συναλλαγή αυτή εντάσσεται στη στρατηγική της Masimo να επικεντρωθεί στον βασικό της τομέα, την επαγγελματική υγειονομική περίθαλψη, και να προωθήσει καινοτομίες στον χώρο αυτό.
Η Sound United, που αποκτήθηκε από τη Masimo το 2022 έναντι περίπου 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, περιλαμβάνει γνωστά εμπορικά σήματα ήχου όπως τα Bowers & Wilkins, Denon, Marantz, Polk Audio, Definitive Technology, Classé και Boston Acoustics. Η απόφαση για την πώληση ελήφθη μετά από ανασκόπηση της επιχειρηματικής στρατηγικής της Masimo, με στόχο την ενίσχυση της κερδοφορίας και την εστίαση στις βασικές της δραστηριότητες στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης.
Η HARMAN International, γνωστή για τα προϊόντα ήχου και οπτικοακουστικού εξοπλισμού, σκοπεύει να ενσωματώσει τις δραστηριότητες ήχου της Masimo για να ενισχύσει τη θέση της στην παγκόσμια αγορά καταναλωτικού ήχου, η οποία αναμένεται να αυξηθεί από 60,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025 σε 70 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2029. Reuters
Η συναλλαγή αυτή αντικατοπτρίζει τη στρατηγική στροφή της Masimo προς την επαγγελματική υγειονομική περίθαλψη και την απομάκρυνση από τον τομέα του καταναλωτικού ήχου, ο οποίος δεν απέδωσε τα αναμενόμενα αποτελέσματα.