Πολλοί κατασκευαστές τηλεοράσεων συνεργάζονται με επώνυμες εταιρείες ήχου για να προωθήσουν τα προϊόντα τους ως premium και να τους δώσουν μια επιπλέον υπεραξία. Κάτι τέτοιο έχουμε δει στην Panasonic με την Technics, στην Philips με την Bowers & Wilkins και στη Samsung με την Harman Kardon.
Η TCL θα ακολουθήσει αυτην την πολιτική ανακοινώνοντας την σενεργασια της με την Bang & Olufsen.
Όπως επιβεβαιώνει η Bang & Olufsen, η συμφωνία με την TCL είναι μια παγκόσμια και μακροπρόθεσμη συνεργασία. Ως αποτέλεσμα, ο κινέζος κατασκευαστής μπορεί να κυκλοφορεί τις μελλοντικές τηλεοράσεις με την ετικέτα “Audio by Bang & Olufsen”. Ωστόσο, αυτό δεν θα ισχύει για όλες τις τηλεοράσεις. Άλλωστε, ο Δανός κατασκευαστής βλέπει τον εαυτό του ως premium brand. Και γτιαυτον τον λόγο, η επωνυμία θα χρησιμοποιείται μόνο για τηλεοράσεις από τη σειρά premium ή high-end.
Σύμφωνα με την Bang & Olufsen, η συμφωνία ισχύει από τον Ιούλιο του 2024 και καλύπτει περίοδο έξι ετών. Το πρώτο προϊόν που θα χρησιμοποιήσει το branding θα είναι η τηλεόραση A300 Pro NXTFrame, η οποία θα κυκλοφορήσει αρχικά στην Κίνα στα τέλη Ιουλίου. Η τηλεόραση πωλείται με μια μπάρα ήχου και ένα υπογούφερ , τα οποία οι ομάδες ήχου από την Bang & Olufsen και την TCL λένε ότι συντόνισαν από κοινού.