Η Samsung δείχνει να έχει κερδίσει μια καλή εμπορική θέση στην κατηγορία OLED. Είναι κάτι που αναφέρθηκε κατά την ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το δεύτερο τρίμηνο του 2024. Η χρονιά έδειξε ότι η πωληση των τηλεοράσεων είχε μια πτωτική τάση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια ενώ μελέτες τους θέλουν η αγορά να ανακάμπτει το δεύτερο εξάμηνο του 2024. Κατά τη γνώμη της Samsung, οι τηλεοράσεις QLED και OLED καθώς και τα μοντέλα με μεγαλύτερες διαγώνιες οθόνης θα επωφεληθούν ιδιαίτερα από αυτό.
Επομένως, το μάρκετινγκ της εταιρείας θα εστιάση σε τηλεοράσεις premium με μεγάλες διαγώνιες. Οι προηγούμενες τηλεοράσεις OLED της εταιρείας λέγεται ότι έχουν πουλήσει πολύ καλά πρόσφατα. Αυτό ισχύει και για τις δύο συσκευές με οθόνες QD-OLED της Samsung Display και για αυτές με πάνελ WOLED από την LG Display.
Φυσικά, η Samsung συνεχίζει να βασίζεται στο Neo QLED της. Αυτές αντιπροσωπεύουν παραδοσιακές τηλεοράσεις LCD με κβαντικές κουκκίδες για βελτίωση της αναπαραγωγής χρωμάτων και οπίσθιο φωτισμό μίνι LED. Τεχνικά, οι οθόνες LCD με Mini LED είναι επίσης σημαντικά κατώτερες από τις τηλεοράσεις OLED, καθώς δεν μπορεί να επιτευχθεί ακριβής μείωση της φωτεινότητας των εικονοστοιχείων των OLED. Υπάρχουν και άλλα μειονεκτήματα, ειδικά όταν πρόκειται για παιχνίδια, καθώς ο έλεγχος του οπίσθιου φωτισμού πρέπει να απλοποιηθεί πολύ για να μειωθεί η καθυστέρηση εισόδου.
Η Samsung, μάλλον, θέλει να εστιάσει λιγότερο στο 8K, γιατί μέχρι στιγμής αυτό το τμήμα ξεκάθαρα υπολείπεται των προσδοκιών της. Υπάρχει έλλειψη περιεχομένου 8K και οι συσκευές 8Κ δύσκολα μπορούν να πείσουν τους μελλοντικούς πελάτες. Ένας από τους λόγους είναι η υψηλότερη τιμή σε συνδυασμό με την αυξημένη κατανάλωση ενέργειας.
Subscribe to Updates
Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.
Η Samsung εστίαζει στις τηλεοράσεις OLED και στις μεγάλες διαγώνιες.
Previous ArticleSonus Faber “Concertino G4”
Next Article TCL τηλεοράσεις με ηχεία της Bang & Olufsen