Η Sonos κυκλοφόρησε την ολοκαίνουργια εφαρμογή της στις 7 Μαΐου 2024. Από τότε, τα παράπονα των πελατών έχουν αυξηθεί. Αλλά ο ίδιος ο κατασκευαστής αντιδρά με περιφρόνηση.

Από τότε που κυκλοφόρησε η εντελώς επανασχεδιασμένη εφαρμογή από τη Sonos, ο θυμός βράζει στα εσωτερικά φόρουμ και στα κοινωνικά δίκτυα. Από τη μία πλευρά, η νέα έκδοση της εφαρμογής στερείται πολλών λειτουργιών από τις παλαιότερες εκδόσεις. Υπάρχουν επίσης σφάλματα που οδηγούν επίσης τους θαυμαστές του home cinema σε απόγνωση. Τελικά, η συναίνεση πολλών τακτικών πελατών είναι ότι η Sonos έδωσε στη νέα εφαρμογή μια ωραία πρόσοψη, αλλά πίσω της καταρρέει σοβαρά.

Για παράδειγμα, τα ξυπνητήρια δεν λειτουργούν πλέον σωστά. Η εφαρμογή τα εμφανίζει, αλλά δεν είναι δυνατή η επεξεργασία τους. Ούτε μπορείτε να δημιουργήσετε νέα. Επιπλέον, για ορισμένους χρήστες τα ηχεία που λειτουργούσαν άψογα στο παρελθόν δεν βρίσκονται πλέον στο σύστημα multiroom ή σημειώνονται μόνο ως εκτός σύνδεσης. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για όσους π.χ. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα Sonos Arc ως γραμμή ήχου με άλλα ηχεία Sonos για ήχο surround.

Επιπλέον, οι υπηρεσίες μουσικής που είχαν ενσωματωθεί με επιτυχία στο παρελθόν δεν μπορούσαν πλέον να εξουσιοδοτηθούν. Ως αποτέλεσμα, πολλοί χρήστες ζητούν από το Sonos να επαναφέρει προσωρινά την παλιά εφαρμογή έως ότου η νέα έκδοση υποβληθεί σε πιο αυστηρούς ελέγχους ποιότητας. Όμως η ίδια η Sonos έχει παρατηρήσει την οργή των πελατών της και εξέδωσε μια δήλωση, αλλά εξακολουθεί να είναι προκλητική.

Ο ανώτερος διευθυντής προϊόντων, Maxime Bouvat-Merlin, επιδίδεται σε αυτοεπαίνους αντί να δείχνει διορατικότητα. Προτιμά να χαϊδεύει τον εαυτό του στην πλάτη και να λέει: «Χρειάζεται θάρρος για να φτιάξεις το βασικό προϊόν μιας μάρκας από την αρχή». Εξηγεί επίσης ότι ο εκτενής επανασχεδιασμός της εφαρμογής αποδεικνύει ότι η Sonos είναι σοβαρή για την επανεφεύρεση του εαυτού της. Στο δρόμο προς το μέλλον, μερικές φορές είναι απαραίτητο να κάνετε ένα βήμα πίσω για να πηδήξετε στο μέλλον.

Φυσικά, οι παραπάνω δηλώσεις έχουν προκαλέσει πολύ χλευασμό στα κοινωνικά δίκτυα και έχουν τραβήξει τις προφανείς συγκρίσεις με ένα άλμα στην άβυσσο. Ο διαχειριστής, ωστόσο, προειδοποιεί ότι η Sonos θα εργαστεί σκληρά τους επόμενους μήνες για να επαναφέρει γνωστές λειτουργίες και φυσικά να βελτιώσει περαιτέρω την εφαρμογή.

Share.

Perfect Image

Leave A Reply