DLA 4K

 

Το μεγάλο νέο για την JVC στην IFA ήταν η παρουσίαση τριών νέων προβολέων με native ανάλυση 4Κ. Αυτοί είναι οι:

 

JVC 2018 LINE UP

 

 

Όπως μπορείτε να δείτε και από το video το σασί έχει αλλάξει με τους προβολείς να έχουν μεγαλύτερο ύψος και η σαγρέ του αίσθηση μοιάζει με αυτό του ανταγωνισμού. Είχα την δυνατότητα να δω τον μεγάλο της παρέας τον DLA-N9 και πολύ λίγο τον DLA-N7 μετά από  πολλά παρακάλια. Η prive παρουσίαση έγινε την πρώτη μέρα που το στήνανε στις 29 του μήνα ενώ περίμενα υπομονετικά για αυτό ώστε να μπορώ να έχω την δυνατότητα εάν με αφήνανε να παίξω με το μηχάνημα.

Δυστυχώς ο Γερμανός που ήταν υπεύθυνος για το στήσιμο όπως και ο Ιάπωνας που ήταν παρών δεν ήταν και πολύ συνεργάσιμοι.

Ας έρθουμε όμως στο κομμάτι αυτό που λέγετε εικόνα.

 

DLA-N9

JVC 2018 4k

 

Ο DLA-N9 είναι ο πρώτος consumer προβολέας με ανάλυση 8Κ. Για το πετύχει αυτό χρησιμοποιεί το γνωστό σε όλους e-shift.

 

 

JVC 2018 4k eshift

Επίσης η εταιρεία τον εξόπλισε με ένα κορυφαίο φακό που τον είχαμε πρωτοσυναντήσει στον Z1. Αποτελείται από 18 κρύσταλλα σε 18 group.

JVC 2018 4k_30 N9 LENS

Είχα την αίσθηση ότι το επίπεδο του μαύρου ήταν ανεβασμένο, δηλαδή χειρότερο με την προηγούμενη σειρά,  ενώ ταυτόχρονα στα μάτια μου είχε ανέβει το Ansi Contrast αλλά αυτό είναι κάτι που θα το δω όταν, και όποτε , έρθει στα χέρια μου για δοκιμή. Η οξύτητα της εικόνας ήταν υψηλή λόγω πειραγμένου MPC. Ο φακός  ήταν πολύ καλός και ευκρινής.

Σχετικά με την κίνηση δεν μπόρεσα να πω ότι είμαι πλήρως ικανοποιημένος με το frame interpolation στο Off.  Όμως ανά σκηνή και περιεχόμενο ο οικοδεσπότης το άλλαζε κατά το δοκουν από low σε High. Ιδιαίτερα στο “Pacific Rim: Uprising (2018)” η εναλλαγή ήταν ανά σκηνή.

Καθ’ όλη την διάρκεια της παρουσίασης ήταν με την ίριδα απενεργοποιημένη με και τέρμα ανοιχτή.

Και την διάρκεια της θέασης το e-shift ήταν πάντα ενεργοποιημένο.

Ο ψηφιακός θόρυβος στην εικόνα ήταν υψηλός την πρώτη μέρα ενώ την δεύτερη ήταν σαφώς καλύτερα.

 

 

DLA-N7

JVC DLA N7

Ο DLA-N7 μου έδωσε σχεδόν τις ίδιες εντυπώσεις με αυτές του DLA-N9 με διαφορά την μικρότερη φωτεινότητα και contrast. Η διαφορά από e-shift σε native 4Κ ήταν εμφανής αλλά αυτό για το πούμε με σιγουριά θα πρέπει να τον τροφοδοτήσουμε με σήματα από γεννήτρια.

Και τα δύο μοντέλα ήταν εφοδιασμένα με μια νέα επιλογή με την ονομασία auto mapping. Σκοπός της είναι να διαβάζει το εισερχόμενο σήμα και αναλόγως να διορθώνει  το EOFT gamma. Εάν κάποιος δεν ήθελε να το χρησιμοποιήσει αυτό υπήρχαν οι κλασσικές ρυθμίσεις που έχουμε δει σε παλαιότερα μοντέλα της εταιρείας.

JVC 2018 4k AUTO MAPPI

Κατά την θέαση ταινίας με ενεργοποιημένη αυτήν την επιλογή σε εναλλαγές γρήγορων σκηνών δεν λειτουργούσε σωστά ενώ θα μπορούσα να το παρομοιάσω με την χρήση αυτόματης ίριδας με ή χωρίς υπότιτλους κυρίως σε DLP προβολείς.

Ο προβολέας κλείδωνε πάλι αργά αλλά όχι τόσο όσο ο DLA-X5900. Μπορώ να το συμπεράνω γιατί ο προβολέας απί ευθείας έπαιζε με OPPO και τον ξέρω πολύ καλά αυτόν τον συνδυασμό.

Κάτι άλλο που παρατήρησα ήταν ότι ο προβολέας κατά το κλείδωμα χρωματικά αργούσε να κλειδώσει.

Σε ερώτηση μου εάν θα υπάρχει αναβάθμιση του HDMI σε 2.1 δεν πήρα απάντηση.

Η κριτική αυτή μπορεί να φαντάζει σκληρή αλλά όταν περιμένεις κάτι νέο από την JVC περιμένεις κάτι ολοκληρωμένο ενώ αυτό που συνάντησα μάλλον ήταν προ παραγωγής μηχάνημα.

Απλά τον περιμένουμε επί Ελληνικού εδάφους ώστε αφού τον ρυθμίσουμε  να μπορέσουμε να σας  παρουσιάσουμε ολοκληρωμένη και σαφή άποψη περί των νέων αυτών προβολέων. Άλλωστε δεν μπορείς να περιμένεις και πολλά πράματα από ένα εκθεσιακό προϊόν.

 

 

 

 

Share.

Perfect Image

2 Σχόλια

  1. ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΤΡΟΥΛΙΑΣ on

    Μπραβο ρε Μανωλη παντα πρωτοπορος.Παντως θα πρεπει να προβληματιστηκαν πολλοι απο μας…..

  2. Τάκης Πετρόπουλος on

    Γνωρίζοντας πόσο ευγενής είσαι, από το γραπτό σου πιστεύω πως δεν σου άρεσαν. Ελπίζω να διαβάσω κάτι εξίσου γενναίο όταν τους κάνεις τεστ (Εκτός κι αν έχουν διορθωθεί – κάτι που εύχομαι)

Leave A Reply