Η γεύση που άφησε η «ΗΧΟΣ ΕΙΚΟΝΑ SHOW 2014» είναι γλυκιά. Η έλευση του κοινού θεωρώ ότι ήταν αρκετή ενώ τα σχόλια που άκουγα στα διάφορα πηγαδάκια στους διαδρόμους ήταν κολακευτικά.
Η αναφορά μου θα γίνει μόνο για τα περίπτερα που είχαν εικόνα και όχι στα «μουσικά» δωμάτια.
Περίμενα οι μεγάλες εταιρείες του χώρου να είχαν περισσότερη προβολή με μεγαλύτερους χώρους και ποικιλία προϊόντων. Στατικότατα και ράφια είναι μόνο για τα καταστήματα και όχι για μια έκθεση.
Μου άρεσε: Πολλοί από τους εκθέτες είχαν περιποιηθεί τους χώρους τους κάτι που αναδείκνυε το προϊόν τους.
Δεν μου άρεσε: Τα περισσότερα προβολικά μέσα, έπαιζαν σε “Dynamic mode” για να είναι πιο «catching» η εικόνα. Η φωτεινότητα το χρώμα και η οξύτητα είχαν τον πρώτο και τελευταίο λόγο. Η σύγκριση με το πως παίζουν οι άλλοι απέναντι είναι ίσως ο κυριότερος λόγος για αυτό το φαινόμενο. Ένα προϊόν δεν πουλά μόνο από την τιμή του. Με αυτόν τον τρόπο μαθαίνουμε λάθος τον καταναλωτή.
Τι θα ήθελα: Θα ήθελα διαβασμένους ανθρώπους που μπορούν να ξέρουν να πουλούν το προϊόν τους και όχι να πουλούν μια φίρμα έτσι απλά. Θα πρέπει να διαβάσουν λίγο περισσότερο και εάν όχι αυτοί ας βρεθούν άτομα της εταιρείας που να μπορούν.
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 107 LEC ELECTRONICS
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 110 ΗΧΟΔΟΜΗ
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 306 ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 311 ΝΑΚΑΣ
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 328-330 EPSON
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 330 AVART
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 352 AVART – CPI
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 336 SONY CENTER
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 337 LG ELECTRONICS
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 340 INTERTECH
ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 354-356 SAMSUNG