HXOS EIKONA SHOW 2016 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
HXOS EIKONA SHOW 2016 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Τα φώτα έπεσαν η κούραση άρχισε να φαίνεται αλλά πάντα ένα τέτοιο γεγονός, άσχετα εάν είναι επιτυχημένο ή όχι, με γεμίζει συναισθηματικά και μου δίνει την χαρά που είχα όταν ήμουν μαθητής πριν από 30+ χρόνια που όλα αυτά για εμάς ήταν ένα παραμύθι, τουλάχιστον για εκείνη την εποχή, άπιαστο όνειρο. Με περισσότερες σακούλες στα χέρια μας που αποτελούσαν τροφή μελέτης στο σπίτι μας. Τώρα πλέον απλά πληκτρολογείς κάτι στο «google» και ένας ολόκληρος κόσμος βρίσκεται μπροστά σου. Βλέπεται αυτό ήταν το χθες και έτσι είναι το σήμερα.

Φέτος θεωρώ ότι από πλευράς παρουσίασης προβολικών μέσων τα πράγματα ήταν σαφώς καλύτερα.

 

ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ

Τι είδαμε (με αλφαβητική σειρά)

 

BenQ W8000

BenQ W8000
BenQ W8000
BenQ W8000
BenQ W8000

Περίμενα καιρό τώρα να δω τον νέο προβολέα της BenQ με ανάλυση 1.920×1.080. Τον είχα δει καλεσμένος από την εδώ αντιπροσωπεία (CPI) αλλά εκεί ήταν μια πρόχειρη ματιά.

Στην έκθεση μπορώ να πω ότι περίμενα περισσότερα. Πολύ φως αρκετά έως πολύ καλά χρώματα, ανύπαρκτο μαύρο και «βρώμικο». Βέβαια οι συνθήκες δεν ήταν και οι καλύτερες μια και η όλη ιδέα ήταν η παρουσίαση του νεου αυτού μοντέλου εν δράση και όχι στατικά. Η επιλογή αυτού του φακού αναγκαία αλλά ακατάλληλη για ένα τέτοιο event σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Περισσότερες και αναλυτικότερες πληροφορίες μόλις τον πάρουμε στα χέρια μας για ένα αναλυτικό review.

 

CANON XEED WUX6010

CANON XEED WUX6010
CANON XEED WUX6010
CANON XEED WUX6010
CANON XEED WUX6010


Μια εταιρεία η οποία έχει ανακοινώσει τον τελευταίο μήνα την πρόταση της στα 4Κ με έναν νέο προβολέα (XEED 4K600STZ 3 x LCoS,4096×2400 Laser-Phosphor) στην έκθεση ήρθε με τον XEED WUX6010. Ο προβολέας αυτός ανήκει στην κατηγορία προβολέων σταθερής εγκατάστασης της Canon, προσφέρει εγγενή ανάλυση WUXGA, φωτεινότητα 6.000 lumens, υποστήριξη HDBaseT και επιλογή μεταξύ πέντε προαιρετικών φακών υψηλής ποιότητας. Είναι τεχνολογίας LCOS, TFT Active Matrix με panel διαγωνίου 0,71″( 0,71×3).
Όπως είναι φυσικό σε ένα μικρό δωμάτιο όπως αυτό των ξενοδοχείων είναι αδύνατο να δεις και να εκφέρεις άποψη για έναν προβολέα τόσο φωτεινό.
Πάντως το ότι είδαμε και νέο παίκτη έστω και από την επαγγελματική σειρά θεωρώ ότι είναι ένα βήμα προόδου.

 

EPSON EH-LS10500

EPSON EH-LS10500
EPSON EH-LS10500

Ο νέος αυτός προβολέας της Epson ή εάν θέλετε μια αναβάθμιση, του προηγούμενου μοντέλου (EPSON EH-LS10000), στα σημεία που απαιτούν οι καιροί όπως HDCP2,2 και HDR έπαιζε σε μια 143’ Curve Perforate οθόνη της Stewart και από απόσταση πέντε περίπου μέτρων.  Για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα από τα 1500 lumen που ανακοινώνει η εταιρεία να έχω τέτοια εικόνα ενώ οι διαβαθμίσεις στα σκοτεινά σημεία ήταν απίστευτη. Είναι αυτό που λέμε ότι χαμηλά έγραφε το μηχάνημα. Το 4Κ e-shift λειτουργούσε άψογα ενώ το περιεχόμενο σε HDR του έκοβε τα φτερά. Όμως υπήρχε τρόπος να το ξεγελάσεις και να τον πιέσεις για να πάρεις το κάτι περισσότερο στην φωτεινότητα. Η νέα 4K HDR εποχή μας έφερε πάλι στα θρανία.

 

 EPSON EH-TW9300

 EPSON EH-TW9300
EPSON EH-TW9300 ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ

Ο EH-TW9300 γνώριμος μπόρεσε και άνοιξε με επάρκεια φωτός 136’.Αναλυτική του παρουσίαση μπορείτε να διαβάσετε ε

δώ. Λόγω χώρου (έμπαινε φως από τον διάδρομο) οι  θεατές δεν μπόρεσαν να δουν το πραγματικό επίπεδο μαύρου αλλά και το Ansi contrast. Στα μείον η ελαφρά μειωμένη, σε σχέση με τον 9200, απόδοση της κίνησης με την χρήση του frame interpolation. Θεωρώ ότι σε ένα μελλοντικό firmware update αυτό θα λυθεί. Θεωρώ επίσης ότι είναι, ίσως, η καλύτερη επιλογή  για τα χρήματα που ζητά τόσο για την ποιότητα της εικόνας του που είναι και ο κύριος παράγοντας αλλά και για τις ηλεκτρικές ευκολίες του που δεν τις βρίσκουμε στον ανταγωνισμό.

 

EPSON EH-TW7300

EPSON EH-TW7300 ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Ένα μοντέλο που μάλλον έμεινε πίσω από την σκιά του μεγαλύτερου αδερφού ο οποίος έπαιξε ελάχιστα και κατά παραγγελία. Έχει όλα εκείνα τα ηλεκτρικά καλούδια του 9300 αλλά με μειωμένο FOF και Ansi contrast.

 

JVC DLA-Z1

JVC DLA-Z1
JVC DLA-Z1
JVC DLA-Z1
JVC DLA-Z1
JVC DLA-Z1
JVC DLA-Z1

Ο επισκέπτης ή εάν θέλετε, ο παράξενος ταξιδιώτης ο οποίος ταξίδεψε από μακριά πληγώθηκε στην διαδρομή (έφτασε στην Έκθεση τραυματισμένος) αλλά σαν γνήσιος στρατιώτης αν και πληγωμένος έκατσε στο πόστο του και αμύνθηκε με όλη του την δύναμη. Απέναντι του είχε μια οθόνη της Stewart που δεν μπόρεσε να του αμυνθεί. Η εικόνα του, αν και μοντέλο προ-προ παραγωγής έχει την ταυτότητα της jvc αλλά σε 4Κ . Καταλαβαίνετε τι εννοώ. Τελικά, κατά την ταπεινή μου άποψη, την μεγάλη διαφορά στην εικόνα την κάνει η φωτεινή πηγή κάτι που το παρατήρησα και στον Epson EH-LS10500 αλλά και στον VPL-VW5000ES της Sony. Τα διάφορα bugs εμφανή αλλά πήραμε ένα δείγμα από αυτό που έρχεται και πιστέψτε με θα το λατρέψετε αρκεί να έχετε και το αντίστοιχο πορτοφόλι.

 

 SIM2-xTV

SIM2-xTV
SIM2-xTV
SIM2-xTV
SIM2-xTV

Ο SIM2-xTV είναι τεχνολογίας DLP με ανάλυση 2Κ, με πηγή φωτός Laser, φωτεινότητα 2.900 lumens και 3D. Μπορεί από μια απόσταση 15 εκ να μας προβαλλει εικόνα 2 μέτρων.

Η εξωτερική του εμφάνιση ακολουθεί τα βήματα του SIM2 CUBE, έχει δοθεί βάση στην εξωτερική του εμφάνιση ώστε να μπορεί να εναρμοστεί με κάθε σύγχρονο καθιστικό.
Αποτέλεσε μια ευχάριστη παρουσία ανάμεσα στα αποστειρωμένα δωμάτια που φιλοξενούσαν τους αμιγώς Home Cinema προβολείς

 

SONY VPL-VW5000ES

SONY VPL-VW5000ES
SONY VPL-VW5000ES
SONY VPL-VW5000ES
SONY VPL-VW5000ES

Πριν αναφερθώ στον VPL-VW5000ES της Sony, θα ήθελα να πω ένα μπράβο στους ανθρώπους της Sony που έστω αργοπορημένα αποφάσισαν, να δείξουν τα προϊόντα κορυφής που έχει στην γκάμα της η εταιρεία, να παίζουν σωστά, σε σωστό χώρο ώστε να τους δοθεί η ευκαιρία να ξεδιπλώσουν όλες τις αρετές τους σαν μηχανήματα και το τι πραγματικά έχουν να δείξουν στο ευρύ κοινό και όχι να βρίσκονται κάτω από την στέγη και το από το όνομα της μεγάλης SONY.

Το καθαρό 4Κ κάνει την διαφορά με το κατάλληλο υλικό ενώ η λεπτομέρεια και το contrast εντυπωσιακό. Πολλές φορές τα 5.000 Lumens μου φάνηκαν λίγα στην εικόνα καλούμενος να παίξει σε μια οθόνη 135+ οθόνη αλλά προσοχή μόνο με υλικό 4K HDR. Και σε αυτήν την περίπτωση φάνηκε ότι ναι μεν οι προβολείς μπορούν να παίξουν ένα τέτοιο υλικό αλλά δυστυχώς χαντακώνονται.

Η εικόνα του ξεκούραστη με βάθος πεδίου αναλυτική ευχάριστη και άκρως cinefill

Το κόστος απόκτησης ανήκει σε άλλη κατηγορία δεδομένου ότι ζητά κοντά στα 65.000€ για να γίνει δικό σας αλλά αυτό δεν θα αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα για κάποιον που έχει αυτήν την οικονομική δυνατότητα και θέλει να αγοράσει την κορυφή της τεχνολογίας αυτήν την εποχή. Θα μπορούσα να τον χαρακτηρίσω σαν τον βασιλιά της έκθεσης αφήνοντας έκτος συναγωνισμό τον προβολέα της JVC λόγω μη κανονικού μοντέλου παραγωγής.

 

SONY VPL-VW550ES

SONY VPL-VW550ES
SONY VPL-VW550ES

Άλλος ένας αμιγώς 4K προβολέας από την Sony στην πρώτη παρουσίαση του στο κοινό ο οποίος έφτασε αεροπορικώς για την έκθεση και θα επιστρέψει στην βάση του την Δευτέρα. Έπαιζε 4K υλικό streamάροντας από το Netflix αντίστοιχο υλικό.  Στα μάτια μου φάνταζε σαν υλικό 2Κ καλής ποιότητας κάτι που άλλαζε με αμιγ΄ς 4κ υλικό το UHD player της Panasonic. Ένας πολύ καλός προβολέας ο οποίος έμεινε κάτω από την σκιά του μεγαλύτερου αδερφού. Εγώ που ήμουν τυχερός και τον είδα και με άλλης μορφής υλικό μπορώ να πω ότι είναι ένα εξαιρετικό μηχάνημα με επάρκεια φωτεινότητας ενώ σε συνδυασμό με το νέο PS αποτέλεσε ένα τέλειο ζευγάρι.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που μου δώσανε ρυθμίζοντας τους προβολείς τους, τους κάτωθι:

Την Epson Hellas και την κ. Καπαρού Έλενα. (Retail Channel Manager)

Την Sony και τους κ. Αλεξιάδη Νικόλαο (Channel Account Manager) και Κοτζαμανη Μανώλη (Sony center).

Ραντεβού του χρόνου.

Μανώλης Καστρουνής

Share.

Perfect Image

Leave A Reply