Δεν δίνεται συχνά η ευκαιρία σε κάποιον να ρυθμίσει ένα τέρας προβολής και μάλιστα σε ένα χώρο κόσμημα. Ο προβολέας είναι ο νέος BARCO HDX-4K20 FLEX και ο χώρος η «Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης» το διαμάντι του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, αλλά και μια από τις αρτιότερες αίθουσες συναυλιών ολόκληρης της Ευρώπης.
Είναι μια όχι απλώς εντυπωσιακή αίθουσα ως προς την αισθητική της αλλά και ένας χώρος με απίστευτες δυνατότητες. Έχει προσεχθεί κάθε λεπτομέρεια στη χρήση των υλικών όσον αφορά την κατασκευή της έτσι ώστε το αισθητικό αποτέλεσμα να είναι πραγματικά άψογο και η ακουστική άριστη.
Ο BARCO HDX-4K20 FLEX από την άλλη είναι ένας καινούργιος 3chip προβολέας με ανάλυση 4K (φορά το τελευταίο chip της Ti) και 19.000 Ansi Lumens φωτεινότητα από έναν από τους μεγαλύτερους παίκτες (Barco) σε αυτήν την κατηγορία μηχανημάτων.
Ανάλογα με την περίσταση ο προβολέας μπορεί να φορέσει τον κατάλληλο φακό από μια ποικιλία επτά φακών που δίνουν την ίδια φωτεινότητα ανάλογα με την απόσταση του. Η native ανάλυση του προβολέα είναι 2.560×1.600 ενώ μπορεί να παίξει μέχρι και 3.840×2.400. Φορά μια λάμπα 2.5 kW Xenon με διάρκεια ζωής 1.000 ώρες. Φυσικά υπάρχει δυνατότητα μειώσς της φωτεινότητας αλλά όχι πάνω 50% αυτής.
Σαν μέσο είχε επιλεχτεί το Ki Pro® Ultra
Κάπου εκεί υπήρχε, για εφεδρεία, άλλος ένας μικρούλης προβολέας
Η Πρόκληση..
την καταλαβαίνεις όταν έχεις μπροστά σου μια οθόνη 11,5 Μέτρων πλάτους και 7 Μέτρων ύψους δηλαδή με απλά λόγια μια οθόνη μόνο 500 ίντσες την οποία φωτίζει από μια απόσταση 55 και πλέον μέτρων ο BARCO HDX-4K20 FLEX.
Δέος, συγκίνηση και φόβος είναι μερικά από τα αισθήματα που σε καταβάλλουν εκείνη την στιγμή και δεν είναι λίγα αν αναλογιστεί κάποιος ότι έχεις να ρυθμίσεις ένα προβολικό και να εκτεθείς, μέσα από την δουλειά σου, σε πάνω από 1.200 άτομα.
ΠΗΓΗ : http://www.naftikachronika.gr/
Το αποτέλεσμα άκρως εντυπωσιακό, με φως, χρώμα και οξύτητα.
Το project ήταν να ρυθμιστεί σωστά ο προβολέας δίχως όμως να χάσει σε τίποτα από την λαμπρότητα του. Σαν DLP που είναι είχε ένα πολύ γραμμικό gamma ενώ χρειάστηκαν λίγα κλικ για να παίξει σωστά με ένα πανί που θα μπορούσε να ήταν καλύτερο και μείωνε το αποτέλεσμα.
Παρόλο την απόσταση θέασης > 55 μέτρων και την χρήση Lens shift το color aberration ήταν ελάχιστο και το διάκρινες μόνο από μια απόσταση 1,5 με 2 μέτρων. Δεν χρειάζεται να υπενθυμίσω σε τι απόσταση είναι οι πρώτες θέσεις.
Η εμπειρία απίστευτα μοναδική.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους:
και
Μανώλης Καστρουνής